Saturday, April 16, 2011

**Car Wash**

Kalau d`tanya-tanya....
Siapa yg suke g Car Wash nih????!!!!


Whatz???!!!!
Bangla??
Mmg la...dorang g car wash sbb keje....hehehe....

Npe entry aku sal Car Wash lak nih??
Pada spe yg slalu bce entry aku...
Mst taw, stiap entry aku...mst de MOTIF sendiri...
Cewah....dh cam Detective Conan lak....hehe....

Car Wash....
Pe tuh Car Wash???

Pade spe yg xtahu....
Try tnye cikgu adik2 smua....hehe....

Car Wash is equal to: 
Place where people go there to wash their car....because their car too dirty or they have a lot of money....
ngeee~


Kenapa aku ckp cmni????
Yela....mcm ar xleh bsuh keta sendiri....
kan JIMAT...hehe.....


Okeyh2.....
entry aku nih bkn nk "give an advice" yea....hehe....


Borak sal Car Wash nih...
TIBE-TIBE
teringat lak memory aku n cik abg syg...

Jeng....jeng....
(wat suspen ckit...)


Hari kejadian:
(situasi: lam keta)
Cik Ayg Syg: Abang...kte nk g ane ni???
Cik Abg Syg: ..........(diam jerk...)
Cik Ayg Syg: Mak aik...cik abg syg aku nih PEKAK k???hehehe...
(berkata lam atie j...)




~keta pn m`belok ke arah Car Wash...


lam atie aku...
pehal lak mamat nih...


Cik Abg Syg: Abang nak basuh keta jap yea...kotor sgt...
Cik Ayg Syg: Ewahh....dh g Car Wash..xkn nk crik buah pelam kot...hehe....


Time Car Wash automatik tuh...
aku gelak terbahak2...
xtaw ar npe...






Mybe sbb bg aku klakar sgt...duk lam keta...
Bangla @ India tuh leh simbah ngan air sabun...
First2 die simbah tuh...aku ase cm nk ngelak j...
Seb bek la aku xbkak tingkap n maki org cuci keta tuh...


Law x,
Mau cik abg syg aku nih tinggalkan aku kt ctu,...hehe...


Xtaw r bg korang....
kelakar or x??
Tp bg aku...


SERIUSLY...
Funny+Munny...hehe....




Wanna know x???
Ni dh jdik MODAL cik abg syg aku...
utk Pujuk cik adk syg nyer....hehehe....


Hampeh tul...
nak pujuk aku...
xyah MODAL MAHAL2....
Rm3 jerk...huahua....




Pape pn....


Aku sayangkan die sangat2....
aku pn tahu...
die sayang aku sgt2....
(cewah....perasan lak...hehe...)



No comments:

Post a Comment