Wednesday, November 2, 2011

**Berhati BUSUK bau "BANGKAI"...

Aku PELIK BIN AJAIB....
Kenapa ada org yg berhati BUSUK cmtu....
Dengki dengan kebahgiaan org lain....

Sanggup mencipta DOSA iaitu "FITNAH"
Semata-mata untuk menghiburkan hati...

Ya Allah.....
Aku tak tahu kenapa org ini muncul di dalam hubungan ini...
Mungkin ini semua dugaan dari -MU...
Aku redha Ya Allah....

>>>> mood : Sakit Hati tahap Kritikal....

Aku xtaw cmne nk story ngn kwn2...

Sikap seseorang nih...
Yang beria sangat nk memecah belahkan hubungan org lain....
Membuatkan kesabaran aku d'uji....

"Jangan ko igat apa yg ko buat tuh boleh memecah belahkan aku..."
Untuk pengetahuan ko....

Aku bukanlah seorang gadiz yg cepat melatah apabila di usik...
Jangan ko ingat setelah semua fitnah yg ko tabur...
Aku akn percaya terus pd ko...

Maaf....
Aku akn soal siasat dlu...
Kalau betul...Bru aku amik tindakan yg sewajarnya....

Anyway....
Aku BETUL-BETUL nak terima kasih pd insan itu...
Kerana....
Ko dh sedarkan aku....
Masih wujud lagi insan yg mempunyai HATI SEBUSUK MU....

TAHNIAH.....
>>>Aku bg AWARD HATI BUSUK pd ko....

kalau dah hati memang BUSUK....akan tetap BUSUK....
Mcm gambar kt bwh ni la....

terpulang la pd ko...
Kalau DOSA itu mampu membahgiakan ko...
Teruskanlah mencipta FITNAH....
Kelak...Diri mu sendiri yg merana....

Hmm....
Apa yang mampu aku buat....

**BERSABARLAH WAHAI HATI KECILKU.....
NESCAYA SETIAP APA YANG BERLAKU PASTI ADA HIKMAHNYA....

No comments:

Post a Comment