Sunday, February 19, 2012

**Test will show the right thing

a long time ago...
HEHE....

Aku bukan nk story telling or apa...
Aku cume nak menekan2 mesin typewriter aku ni...HEHE..

Okeyh...For ur information..
Aku dh selamat sempai di Yogyakarta Indonesia..
Wanna know apa perasaan aku???
Here i will tell everything...
I didn't care if i cry when i write everything here..
But there's no one here who really with me..
Truly, i feel so sad and lonely..

Yes,that's true that i come here with the 4 other person who study in UUM...
But, before this...i never know and talk with them...

And before this,In UUM i only make friends with Ema,Kinah and Feza only...

Hurmm....But i will take all of this as a challenges...

........................................


Okeyh...Skrg aku tukar lak cite kpd kisah cinta aku...
Tajuk yg aku wat nih memang berkaitan dengan kisah cinta aku
"Test will show the right thing"
Apa yg cube aku ketengahkan ni ialah...
Ujian yang terpaksa di tempuhi oleh kmi ni akan membuktikan perasaan cinta itu benar atau palsu...

Sebelum ini...
Cinta kmi memang cinta jarak jauh...
Tapi Cik Abg Syg boleh lg nk usaha dtg Kedah utk jmpe aku..
Sekarang aku di Indonesia...
Sudah tentu die xleh dtg...

Sebelum aku berangkat ke Indonesia..di Airport LCCT...

Cik Adk Syg: Salam abang...
Cik Abg Syg: Wsalam sayang....
Cik Adk Syg: Abang...Leh dtg x sblm syg nek flight?
Cik Abg Syg : Sayang...abg btol2 mintak maaf...abg xleh dtg la syg...Ade pelawat dtg kem abg..
Cik Adk Syg : ~~aku terdiam...waktu tu,semangat aku hilang terus
Cik Abg Syg: Sayang...

~aku masih berdiam...

Cik Abg Syg : Sayang...Maafkn abg...Bukan abg xnk jmpe syg..Tapi xde spe kt cnie...jdk abg kne ade..
Cik Adk Syg : (mendengar setiap apa yg dia kata)...n masih berdiam...air mata aku mengalir deras..

Then,
Cik Adk Syg : Abang...xpe la..d'sebabkan abg xleh dtg...
Abang kne belikn syg tiket balik Malaysia tiap2 bulan...
HAHA....
Cik Abg Syg: Haaa???erm...baik la syg...nnt abg usahakn taw..
Cik Adk Syg : Erm...duit blnje sx taw...tiap2 bulan..
Cik Abg Syg : Erkk....

.......kami gelak2...

Cube menghilangkan kesedihan di hati
Cube mewujudkan suasana yang gembira

Tapi...

Allah j yg tahu perasaan aku saat itu...
Air mata ku mengalir deras...
Tp aku cube sedapkn hatiku...
Sbb Cik Abg Syg sanggup balik sekejap ke Manjung..
Semata-mata utk meluangkn masa ngn aku...


Di sini....Saat ini...Tika ini...

Aku cube mencari secebis kekuatan...
Kami cume berhubung dengan SMS, Call kadang2...

~Aku benar-benar berharap...
Dia mampu meneruskn dan menjaga hubungan ini...
Begitu juga dengan aku...
Smoga kmi mampu memperbaiki segala kesilapan kmi...

Ya Allah...
aku tahu Engkau sedang merancanakn sesuatu yg baik buat ku dan dia...
Aku Redha...Ya Allah...



No comments:

Post a Comment