Tuesday, June 21, 2011

**Totally i'm Not in mood....**

Really......
i'm really not in mood to wrote something here!!!
sama mcm kucin nih la....(",)
Wanna know????
Npe aku ilang Mood????
Onion Emoticon

Bub sumber inspirasi aku utk menulis aku xde.....

Hurmmm....
2days more.....

Cam 2thun aku rase.....
adoooiiiii.......
Onion Emoticons
Gelak+ Tawa aku ilang wat smentara.....

Sebab.....

Gurau senda die aku xdgr lam 2hari dh......

Tapi......
nasib baik aku de rakam perbualan kami.....

Aku leh gelak sowang2 law dgr smua tuh...hehe....

Korang nk dgr????
nnt de mse aku edit2 ckit.....
pastu msukkn lam blog.....

Wokeyhh.......

P/s: Abang....balik r cepat....syg n anje tggu abg yea....(",) Smoga abg selamat...amin....

4 comments:

  1. relax la yunk...4ari je??bukan 4 tahun..hihihi....
    jom singgah blog aku...sambungan kisah uda dan dara part 2 plak...:)

    ReplyDelete
  2. relax????hurmmm...mmg la....dlu aku tgglkn die dua mnggu bub de kem....skrg die lak tgglkn aku....wlaupn 4hari....bru aku taw prsaan die cmne...hmmm....wokeyh...i will...(",)

    ReplyDelete
  3. hahah..thu xpe,...xpe wlupon jauh ttp dekat d aty...^_^

    ReplyDelete
  4. hurmmmm.....tu la...dkat d'hati...mcm tv9 tu...hehe...

    ReplyDelete