Sunday, June 2, 2013

Lord of the RING...

Pada pagi yg agak dingin ni...
aku mampu mengukir sebuah senyuman yang tidak akan putus...

Sebagai seorang gadis...
impiannya ialah: memiliki seorang suami yg mampu memberikannya
sebuah kebahgiaan dunia & akhirat

Sama la mcm aku jugak!

Okeyh...
entry aku kali ini bukan la nk buat sinopsis berkaitan cite 
Omputeh : Lord of the RING...


TAPI...

ia berkaitan mesej yg aku terima dr Cik Abg Syg pagi td...

Cik Abg Syg: Sayang...kte beli cincin nak x? kita tgok dulu...agak ok..beli terus yea syg...
Cik Adk Syg: Beli cincin utk apa abg? abg silap antr mesej k? (~dlm hati ni berbunga riang)
Cik Abg Syg: Untuk kita la sayang... 

Serius...
Bohong la hati aku x berbunga riang...

Sekurang-kurangnya bila nmpk kesungguhan die...
aku jadi lebih bersemangat untuk menjaga hubungan ini...

Lately ni...
Cik Abg Syg menjadi lelaki yg paling romentik...

dulu...die romentik gak...
tapi sekarang...
Lagi2 romentik...

Alhamdulillah...
dgn apa yang Allah berikan...
bibit2 cinta ini sgt indah bg aku...
Mudah-mudahan bibit2 yg indah ini akan berterusan...
Insya-Allah...(dengan izin Allah)

Pesanan buat pasangan kt luar sana:
~Setiap perhubungan akan menghadapi masalah tersendiri...
Atasilah dengan bijak...
*kite hendaklah sntiasa muhasabah hubungan kita...

Insya-Allah...
segalanya akan baik-baik sahaja...





No comments:

Post a Comment