Wednesday, February 9, 2011

Aku & StRaw.....

"Saat keramat ini pasti xkn aku lupakan.
kerana peristiwa ini lah trjalin sbuah ikatan PERCINTAAN antara AKU & DIA....


 

Nak di jadikan cerita....slepas puas mlepak ngn saudara-mara kt umah....
timbul pula PLAN utk lepak kt warung mamak....
Tibenye mlm...
kmi 5 saudara (my cousin) lepak kt warung mamak dkt kwsan umah aku....
dh mmg niat asalnye utk cuci MATA....
di sebelah tmpat duduk kami....
de skumpulan MAT SEPET.... yg CIUT versi KOREA + JEPUN...
secara xsngaja....mata bertentang mata....
&slah seorang drpd dorang bg SIGNAL pd aku....
ADOIII.....epynyer aku time tuh....
akibat trlalu malu2 kucin n teruja.....

sedang aku minum.....tiba-tiba....
>>tidak ku duga.....Straw trmasuk ke dlm LUBANG HIDUNG ku.....

arghhh.....malunyer....
Tapi MAT SEPET tuh trsenyum & ble mereka nk pulang....
die berikan aku sekeping tisu yg trtulis.....no tel nyer & nota....


~" I LIKE GURL DRINK WITH NOSE...CUTE...."~

~cite nih xde mngena ngn aku...
aku amik cite ni kt REMAJA...



ZimChi | MySpace Layouts - MySpace Comments - MySpace Icons
 


No comments:

Post a Comment