Monday, February 28, 2011

My Birthday....

Sedar or tak....
Aku skrg dh umur 21 tahun....


Macam tak leh caya jerk....
BeLieVe It Or Not.....
aku still ase umur aku still belasan tahun.....

Bile umur mkin meningkat....
Kerisauan mula melanda...hehe....

Dalam usia begini....
aku masih belum MATANG dalam erti KESABARAN,KECEKALAN,KEKALAHAN,KEMENANGAN,KEGEMBIRAAN,KESEDIHAN dan MACAM-MACAM LG la....

Actually....
aku juz nk say THANKS to my beloved once....
HAFEFZUL ABD ZANI....




~Tima ksh banyak2 abang...hikhik....
malu lak....okeyh2....mesej2....hehe....
*CYUNK DIE!!!!!

THANKS gak kt kwn2 aku......
Ema,Kinah,Feza ngn Mimi....

cuz celebrate bsday aku.....

Nak TAHU X??
aku dpat adiah first dr kwn2 aku nih.....
aku dpt BEG....



cantik kan BEG nih....



KAWAN2 aku nih....
mmg PRIHATIN...
sebab....

BEG lama aku mmg dh NAZAK dh...
tp spe yg knal aku...akn thu...
aku BUKAN cm pmpuan len yg ske SHOPPING beg n mcm2 agi tuh...
aku jenis pkai pe yg ada j...
xmo m`bazir....



hahaha.....
Ble dh dpt BEG BARU...
Baru aku taw...btpa truknyer beg aku...hehe...

pape pn...
THANKS MY FREN....

ni la picta time dorang celebrate bday aku....



SEDAP KEK nih....



ni la kwn2 aku...
~yg pegang belon ijau(mimie),belon biru(ema)baju itam(kinah)








 




THANKS gak pd My LOVELY Intake....



celebrate bsday kak long...
epy ngat....

puas gak la mkn smpai dua kek....hehe....



yeayyy.....
ni la birthday girl...


Hadiah Terbaik :
Kepada kawan - Kesetiaan
Kepada musuh - Kemaafan
Kepada ketua - Khidmat
Kepada yang muda - Contoh terbaik
Kepada yang tua - Hargai budi mereka dan kesetiaan.
Kepada pasangan - Cinta dan ketaatan
Kepada manusia - Kebebasan


~mudah-mudahan....
Apa yang aku ingin dalam dunia dan di akhirat kelak akn tercapai....
amin....

KUN FA YA KUN.....




No comments:

Post a Comment