Wednesday, March 16, 2011

*...Hatiku tak menentu...*

TIDAK!!!!!
PERGI!!!!!



Haa.....korang mst igat aku bergaduh ngn my hubby...
Right???
SAH...korang smua trtipu...hehe....

Actually,
aku agak tension sbb ke"busy"an aku nih....
ni sbnrnye story smlm...
tp biasa la....
org cbuk...ne smpat nk tulis entry baru....

Pada 15/03/2011....
aku btol2 sbuk...

mne x cbuk.,..
~exam asas keusahawanan
~submit assignment statistik
~submit assignment sejarah dunia moden
~submit group assignment(management)
~joging...
~renang...

pergh...smua nih aku kne wat lam mse stu ari??

dah la bgunan kt UUM nih...
bukan men pyah agi nk crik blik lecture...

Pusing2....sampai aku nek pusing...
*xtaw nk slahkn spe...
slahkn arkitek or slahkn dri sndiri sbb time nk antr assgmnt bru la nk crik blik lecture...




Lepas renang...(malam)
aku pn CEPAT-CEPAT gtw cik abg aku...
aku dh pndai berenang...
ohhh....yeayyy....hehe...

TAPI....
yg bikin SPOIL mood aku ble....
tbe2 fon aku bunyi...
(tott....tottt...mne ade sms mcm tuh...)

Aku pn bukak la msej tuh...









....................loading.......................


"Farhana....assignment management dh ciap k??Depa nak malam ni gak...
satgi ang ciap email kat depa.meluat toi aku.xbes2 anta msj dok kalut soh anta.
HARE!mmg nk mati depa tu...hmm...." - kinah....

ble dpt j msj nih...
tahap KETENSIONAN aku MENINGKAT....

mne xnyer....
bru bg smlm...pastu dh kalut...pdhal antr lmbt agi...
mcm la org xde COMMITMENT len....

ishh....pastu...
(gluppp...)
jap2...telan air liuq...haha.....

smpai j blik...
cik abg syg TEPON...
cian die....xsal2 kne serpihan...
TAPI die xluke....
CUME...
calar j...hehe...
(maaf yea abg...salam ckit...hehe...)

aku pn STORY MORY la kt cik abg syg aku nih...
seb bek die pham....

Wanna know???
die snggup tmankn aku smpai aku ciap assignment tuh...
BAGUS kn???
padahal aku taw die pnat keje....
TAPI still DEGIL@ketegaq(bhasa UTARA)....
nak jugak2 teman aku...

bangga aku...hehe...
mcm2 bnda die wat spya aku CERIA...

Finally...
ciap gak assignment aku....
smpai trtdo cik abg syg aku...
cian die...
pagi nih lak...die leh trtdo lam office...
serba-salah aku d`buatnye....

*BUT I KNOW....
HE DO THIS BECAUSE HE LOvE Me!!!!

CyuNk DiE sGt2.....

No comments:

Post a Comment