Tuesday, March 22, 2011

*SumPaH aKu RinDu*

Ya Allah....
Berilah aku kekuatan...
mungkin ini smua dugaan yang kau datangkan kepada kami....

Jauh kami tidak bermakna....
Kasih syang kmi mkin luntur....

Tapi....
Jauh kami mkin mengeratkan lagi hubungan nie....

Cuma aku mohon kepadamu...

Ya Allah....
Berilah kami berdua kekuatan....
agar kmi saling ikhlas, jujur, & setia....

(perghhh........bukan men lg aku nih....)

Aku RINDU die sgt2....
xtaw nk ckp cmne....

Hanya Allah j yg tahu....
Xsabar nk lik....

Aku RINDU kt 
Mak.....
Abah.....
Abg Long....Kak Long.....
Kak Ngah....
Fadli....
Chentahatibeta : Mr Hafefzul....
My mother in-law....hehe....
Kucin2...
Ikan2 lam aquarium....
Motor....

Arghhh....pendek kata....
aku rndu la....

Pehal la....
lambat ngt nak cuti sem nih...
ish.....
sabo j la.....



*Ohhh....Angin kirimkan....lagu cinta ini pdnye....
Bisiknya d`HATI nya....ohhh....yeahhh....Kekasih ku menanggung rindu....
Sesaat kau tiada....*


No comments:

Post a Comment