Saturday, May 19, 2012

...HACKS...

Korang semua pernah dengar tak HACKS???
Gula-gula Hacks??


Kebanyakan org kata perkataan ni singkatan dari:
H :  Hanya
A :  Aku..
C :  Cinta
K :  Kau..
S : Sorang


Okeyh...bagi aku...
Hacks ini ade cerita tersendiri...

Al-kisah...
Aku pernah mengalami batuk agak teruk...

Makan ubat pn xlega2...
Law xsilap aku...batuk tu hampir mencecah 2minggu lebih...
Naik perih tekak aku...

Bermulalah kisah Hacks antara aku dan dia...
Sewaktu itu, aku bekerja sementara di kedai topup berhampiran 
rumahnya...
berhampiran dengan Giant...

Cik Abg Syg mmg tahu aku batuk teruk...
Pastu...die kata...nnt die buat ubat untuk aku...
Aku ingatkan die main2...
Rupenye...betul2 die buatkan ubat batuk untuk aku...

Nak tahu...
Ubat apa yang die buatkan??

Ubat batuk Hacks buatan sendiri...HAHA!
Kelakar kan???
Tapi bagi aku sweet sgt...

Waktu Cik Abg Syg aku bg ubat tu...
Aku terpikir lam ati...

Aku : Ehhh...ubat apa ni??cam ubt jampi j..HAHA!

Pas cik abg syg aku ni gtw yg die wat ubat batuk Hacks tu sendiri
betapa terharunya aku...

Aku cuma mampu megucapkan terima kasih j...

Malam tu...Aku still kt kedai topup tu...
Aku nak minum...tp takut2...
Bile aku minum...Berangin j tekak aku...HUHU...
Ubat batuk Hacks tu...
Cik Abg Syg aku masukkan lam botol mineral kecik..
Bulat2 mata aku nak abiskan air tu...

T E R I M A   K A S I H   A B A N G ! !

>> xsangka Cik Abg Syg aku ni leh jadi doctor di Umah..(",)
**Ehem2...rindu lak nak minum ubat batuk Hacks dia..

No comments:

Post a Comment