Tuesday, May 15, 2012

::Kisah cinta jarak jauh versi kedua

Kisah cinta jarak jauh...
Ehh...macam pernah dengar je kan???
 bagi yang pernah baca entry aku sal cinta jarak jauh tu...
Ni kire sambungan die la...

HEHE!

Kalau dulu...Cinta jarak jauh aku tu hanya lah di selatan dan utara...

Kami cuma dipisahkan oleh beberapa buah negeri...
Dan...
Untungnya hubungan kami saat itu...
Walau sejauhmana pun kami..
Cik Abg Syg akn berusaha untuk berjumpa Cik Adk Syg nya...

Antara perkara-perkara yang Cik Abg Syg lakukan
untuk mengekalkan hubungan jarak jauh ini :

1: Call...and mesej...
2: Webcam
3: Balik ke rumahnya apabila aku turut balik ke rumahku (Perak)
4: Datang ke Kedah...
5: Sentiasa mencari masa terluang untuk jalan-jalan...

TAPI...

Sekarang...

Jarak yang kami rasakan begitu jauh...
Menjadi semakin jauh...

Cinta kami kini terpisah oleh Lautan Sunda...

Cik Adk Syg di Indonesia (Yogyakarta)
 Cik Abg Syg di Malaysia (Kuala Lumpur)



Ramai orang berkata...
Jarak bukanlah penentu bagi sebuah perhubungan itu...
Tapi jarak juga lah yang akan menguji kekuatan sebuah perhubungan itu...

Sepanjang hampir 3bulan aku di negara orang ini..
Aku dan Cik Abg Syg...Tak pernah "webcam" seperti yang kami lakukan dulu...

Banyak halangannya...

Hari ini...
Kerinduan ku terubat juga saat Allah memakbulkan doa ku...

Masing2 kerinduan...(>.<)



Airmata aku mengalir kerna terlalu rindu...


Happy sgt dpt "webcam" ngn dia...



Terima kasih banyak2 sebab dah usaha "webcam" ngn Cik Adk Syg
yang Degil nih...HUHU!

~Maaf yea... >.<

2 comments:

  1. hehe....insya-Allah...doakan jodoh kami berpanjangan yea...:) Mudah-mudahan dgn doa tu...cpat2 la kami nikah...nnt jemput la dgt,.hehe

    ReplyDelete