Friday, August 21, 2015

Decision on your own hand~!

What decision should i made?!

Okeyh....

Actually aku rasa terpukul dengan satu statement...
bahagia sangat kah aku hingga dalam blog aku hampir tiada kenangan pahit atau kisah sedih..
For those yang tertanya-tanya camtu....
saya bersyukur sebab masih ada org yang sudi amik berat soal hubungan sy...

Hubungan mana yang tidak dilanda badai...

Tapi...

Blog ini  dibuat bukan utk menceritakan keburukan mana-mana pihak...
atau menjentik sikap iri hati dalam hati mana-mana pihak...

Tujuan blog ini dibuat kerana....

"ingin semadikan kenangan yang ada dan semua memori indah buat bacaan bersama"
segala yang baik anda boleh ambil dan yang buruk minta buang jauh-jauh....

Jadi....

It's my own decision...
what actually the purpose of this blog....

Sama macam korang semua...
mybe ada yang suke share baju2 yang dorang pakai...
atau trip2 yang dorang pergi...
maybe aku xckup mampu utk semua itu...

Aku hanya ingin menulis kenangan-kenangan agar aku dan En Tunang tidak pernah lupa segala
kenangan kami bersama....

So, terpulang pada diri masing-masing 
nak buat blog korang cmne....
Okeyh....

Yang baik itu datang dari ALLAH...
Yang buruk itu datang dr diri saya sndri....

No comments:

Post a Comment