Friday, September 2, 2016

new chapter of my life...

Assalamualaikum warga blogger....

rasa dah lama sgt xupdate pape dlm blog ni.....
disebabkn kerisauan sawang kt blog ni begitu tebal hingga menutupi sgala cerita2...

so,aku pn decide la utk kembali berblog....

tahun 2016 ni betul2 membawa beribu makna dlm kehidupan aku....

perubahan 360°...

kadang-kadang mcm xprcaya pn ada.... tp sudah tertulis yg tahun 2016 ni akn jdi tahun paling bermakna buat aku....

pada awal tahun ni... 6 februari 2016....
aku selamat diijabkabulkan dengan jejaka pilihan hatiku....
xpernah aku sangka mimpi jadi kenyataan....

yela...ingatkn smuanya cinta monyet j...hihihi....
Alhamdulillah... setelah smua kami harungi.... ternyata jodoh antara kami kuat...

~mudah-mudahan kami berkekalan hingga ke Jannah...

insya-Allah... semua dengan izin Allah.....

okeyh.... next post aku akn post gambar2 kenangan kami lak....

No comments:

Post a Comment